מוקדים טלפונים

כיום, כשהוצאות המחייה מגיעות לגבהים חדשים, אנחנו נדרשים לעבוד יותר ויותר על מנת לכסות אותן. אלא שמציאת עבודה בישראל של 2013 אינה המשימה הפשוטה ביותר שניתן להעלות על הדעת.

נכון להיום, כרבע מיליון ישראלים מוגדרים כמובטלים, והתחזיות השליליות מדברות על כך שבחודשים הקרובים יצטרפו אליהם עוד אלפי אזרחים.

מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם המצוקה? איך שלא תסתכלו על זה, אין ספק שלשכת העבודה (או לשכת התעסוקה) יכולה בהחלט להיכנס כאן לתמונה. הקשר של לשכה חשובה זו עם אזרחי ישראל נעשה, בעיקרו של דבר, באמצעות המוקד הטלפוני שהיא מאיישת.

אודות לשכת העבודה

מבחינה מעשית, עוד מראשית ההתיישבות הציונית בארץ ישראל היו בה לשכות עבודה, שהופעלו על ידי מפלגות הפועלים. ב-1956, הוצג בישראל חוק התעסוקה, שמגדיר כי היבט חשוב זה ייעשה במסגרת ממשלתית. חוק זה נכנס לתוקפו כעבור מספר שנים, והיטווה את היסודות ללשכת העבודה כפי שאנחנו מכירים אותה כיום.

לשכת העבודה של ישראל מבצעת את פעילויותיה השונות באמצעות כ-80 סניפים, הפזורים בכל רחבי הארץ. הלשכה מציעה שירותים מגוונים למחפשי תעסוקה, בין השאר מבחינת מציאת מקומות תעסוקה הולמים או הפניה לקורסים מקצועיים.

חלק ניכר בפעילות שלה נעשה אל מול קבוצות מיוחדות בחברה הישראלית, ובכלל זה חיילים משוחררים, אקדמאיים, עולים חדשים, בעלי מוגבלויות וכן הלאה.

הלשכה מאפשרת קבלת דמי אבטלה, מהמוסד לביטוח לאומי, לאלה שידם לא משגת למצוא עבודה, ומתנהלת אף אל מול בתי עסק המעוניינים באיוש משרות.

השירותים המוצעים במוקד לשכת התעסוקה

המוקד הטלפוני של לשכת התעסוקה תופס מקום מרכזי בהתנהלות שלה אל מול מחפשי העבודה למיניהם, כמו גם מעסיקים. באמצעות מוקד זה לא ניתן לעבור ראיונות עבודה וגם לא לחתום על אבטלה, מן הסתם, אך הוא נועד לספק מידע חשוב לכל מחפש עבודה באשר הוא, המוקד הטלפוני של לשכת התעסוקה נועד לסייע במספר דרכים מרכזיות.

באמצעותו יכול המתקשר לקבל מידע חיוני על השירותים, דרכי ההגעה ושעות הפתיחה של כל אחת מלשכות התעסוקה בישראל, וכן להתעדכן בקורסים מקצועיים שונים אשר אמורים להיפתח בעתיד הקרוב.

עם מוקד השירות והמידע של לשכת העבודה ניתן גם ליצור קשר כשמעוניינים במידע על סוגיות שונות הנוגעות לאבטלה, ובין השאר לגבי הסכומים הניתנים במסגרת זו, המועדים בהם נדרש המובטל להגיע על מנת לחתום בסניפי הלשכה וכן הלאה. המתקשרים יכולים גם להיוועץ באנשי הלשכה בנושאים כלליים הנוגעים לחיפוש עבודה, דוגמת צליחת ראיונות, כתיבת מסמכי קורות חיים וכן הלאה.

ראוי להתייחס לכך שעם לשכת העבודה יכולים ליצור קשר גם בעלי עסקים שונים. הלשכה, מטבע הדברים, יכולה להפנות אליהם מחפשי עבודה עם כישורים מתאימים, מה שמונע מאמצי איתור רבים מצידו של העסק הנתון.

פרטי יצירת קשר

טלפון: 1-700-704021.

אתר מוקדים טלפוניים הוקם במטרה  להעניק לגולשים אפשרות ליצור קשר מהיר ונוח עם כל הגופים החשובים בישראל. 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן