מוקדים טלפונים

אחד המאפיינים המובהקים של החזון הציוני הוא בניית מדינת ישראל, והגברת ההתיישבות בה: אחרי הכול, דויד בן גוריון היה זה שהגדיר את השיכון כ"כלי מרכזי להשגת יעדה של המדינה". מאז 1949, חלק ניכר בדרך להגשמת המטרה הזו מקבלת עמידר, החברה הלאומית לשיכון בישראל בע"מ, שמתמקדת בעיקר בתחום הדיור הציבורי בישראל.

עקב כך, ברור כי קהל הלקוחות של עמידר רחב בכל קנה מידה, והוא מקבל מענה מקיף במסגרת המוקד הטלפוני של עמידר.

על עמידר

עמידר היא חברה ממשלתית, אשר נועדה להעניק מגוון רחב של פתרונות דיור, הן לותיקים והן לעולים חדשים. החברה פועלת מזה עשורים רבים, ומבצעת את פעילותיה באמצעות עשרות סניפים, הפזורים מצפונה של מדינת ישראל ועד לדרומה.

ברמה המעשיות, מדובר על כך אדם בין כ-500 איש, וכן קבלני משנה וספקים בתחומי הבניה השונים.

בין הפעולות שהמבצעת עמידר, ניתן למנות את ניהולו של מאגר הדיור הציבורי בישראל, בניית מוסדות דיור מוגן לקשישים, שיפוץ מוסדות דיור, הענקת פיצויים לתושבים החיים בקו העימות לשיקום חייהם וכן מתן סיוע לכל מי שחפץ בתשלום שכר הדירה שלו.

במקרים מסוימים, מבצעת עמידר משימות ברמה הלאומית, בין השאר מבחינת ניהול נכסי רשות הפיתוח מטעמו של מנהל מקרקעי ישראל.

תפקידי מוקד שירות הלקוחות

כבר מכאן, ניתן לראות שלא מעט אנשים נעזרים בשירותיה של עמידר. המוקד הטלפוני מטעמה נועד, כהגדרתה, "להעניק להם את השירות הטוב ביותר", וזאת מבלי שיצטרכו להגיע פיזית לסניפים השונים שלה.

ראשית, הדברים אמורים לגבי המידע, אותו ניתן לקבל באמצעות המוקד. המידע ניתן בנושאים הנוגעים למגורים בדיור הציבורי, הסבר על דרכי הפניה לועדות הזכאות השונות, המסמכים שנדרש להנפיק וכן הלאה. חשוב להדגיש כי חלק ניכר מהמידע הזה זמין גם באתר האינטרנט של עמידר.

מעבר למידע הכללי, מספק המוקד גם שירותים אישיים, וזאת בעיקר עבור דיירי הדיור הציבורי. לאחר הליך אימות פרטים קצר (פרטי הדירה או מספר תעודת הזהות של המשכיר), יכול הדייר להפנות סוגיות שונות הנוגעות למגוריו, ולקבל מידע אישי חיוני בנוגע להליך הדיור והתנהלותו. זו גם הכתובת לבקש סיוע בשכר דירה, או לברר זכויות הנוגעות לזכאות זו.

מוקד שירות הלקוחות מסייע גם לדיירים אשר נתקלים במאורע חירום מסוים בדירתם, וזקוקים לסיוע מיידי: פיצוצים בצנרת המים, נזילות מים או בעיות ביוב הם רק חלק מהמקרים בגינם ניתן להזמין את שירותיו של עובד מקצועי, דבר שנעשה באמצעות המוקד.

עמידר מעמידה לרשות לקוחותיה גם נציבות לתלונות הציבור. היא מדרבנת אותם לדווח על מקרים של שירות לא נאות בו נתקלו, ומבטיחה לטפל בהם בהקדם האפשרי.

פרטי יצירת קשר

כתובת למשלוח דואר: שדרות שאול המלך 39, תל אביב יפו. מיקוד: 64928.

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 6266* מכל טלפון.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-17:00.

אתר מוקדים טלפוניים הוקם במטרה  להעניק לגולשים אפשרות ליצור קשר מהיר ונוח עם כל הגופים החשובים בישראל. 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן